Tävlingen idag

Datum:
Idag blev vi diskade i båda loppen, men glada o nöjda ändå ;) Det var mitt fel..! I första loppet tjuvstarta hon och sprang förbi andra hindret, men jag tog tillbaka henne och hon hoppade det. Sen sprang hon förbi ett annat hinder och då ville jag inte förstöra för henne och stoppa henne, hon var ju så glad och duktig, så då körde vi bara vidare. Andra loppet vägra hon på tunneln (jag visade henne för dåligt) men sen sprang hon igenom den, men så krånglade det i slalomet och jag körde om några gånger men till sist struntade vi i det och körde vidare. Men hon var jätte duktig och taggad, o vi är nöjda :) Tog förresten lite bilder på andra hundar när de körde, så de kanske kommer upp här någongång.. :P Orkar inte nu, det tar på krafterna att vara på en agilitytävling i 9-10 timmar :P
Ha det så bra!! //Team Rajtantajtan ;)

Kommentera här: