Vi ska på semester

Datum:
Jag och familjen ska åka på semester imorgon.. Till Helsingborg som ligger i Skåne tror jag.. Vi åker iallafall imorgon och kommer hem på lördag. Vi har precis lämnat av hundarna hos mormor o morfar, de ska bo hos de medans vi är borta. Usch, jag hatar att lämna hundarna, jag vill ha med mig de överallt! Men nästa år hoppas vi på att åka på hundläger och då får jag ju ta med mig Saga iallafall :D Kan ju inte ta med mig Ville eftersom att han är aggresiv mot andra hundar :( Om ni inte visste att ha var det så längst uppe till vänster i menyn så står det ju "om oss" håll muspekaren på den texten så kommer det upp 3 flikar, klicka på "om Ville". Gå in där så står det lite om det...
Jag har fixat lite tidinställda som ni får nöja er med medans jag är borta, men har inte tidinställda alla dagarna utan kommer uppdatera ändå någon dag :) 
Saknar redan Ville och Saga :/

Kommentera här: