Nora Dagarna -Tävling

Datum:
Japp, idag var det ju tävling här i Nora.. Vi ordnade en liten träningstävling och hade samtigt KM. De som vann KMet var Ullis och Ozzy, GRATTIS!!! 
 
 
 

Förresten så fick jag köra med Falcon idag! :D
Kanske ska berätta lite om hur det gick hehe..
 
Hopp

Saga:
Hon tjuvstartade.. Hehe rejält också :P Så jag hann som vanligt inte med då så hon hoppade ramen i däcket. Så en vägring där men resten av banan gick bra men de som skrev hade typ hört fel så de sa att vi blev diskade men det blev vi inte :P Men eftersom de sa att vi blev diskade så lämnade inte tidtagarna in någon tid så egentligen skulle ju vi ha fått kört om men det fick vi inte...
 
Falcon: Det tog lång tid att få han o sitta o stanna men tillslut gick det ;) Det gick jättebra och verkligen över förväntan! Allt flöt på helt okej och bakombytena tog han :) Men sen så blev slalomingången konstig och vi fick ta om slalomet några gånger och 2 gånger gick det jättebra men då missade han sista pinnen, lite surt :P Men då sket vi i det och körde vidare, och då krångla det lite i slutet eftersom det var "fram" i slutet och han är jätte snabb men har typ inget framåtsug... Men det gick verkligen över förväntan!!
 
Agility
 

Saga: Jag tänkte att jag skulle köra direkt men la henne ner ändå.. Så hon tjuvstarta igen hehe.. Men hon var övertaggad och det går lixom inte att få någon bra kontakt med henne då, jag känner inte att hon lyssnar. Det går inte att få någon bra kontakt med henne när hon är på det "humöret"... Det är det som är så svårt med henne, man vet aldrig "vart man har henne" eller vilket "humör" hon är på :P Men iallafall så Sprang hon iväg från mig och vi fick 2 vägringar... ;)
 
Falcon: Det var inte jag som gick in med han in till banan utan det var han som gick in med mig hehe :P Han vägrade att stanna och jag höll säkert på i ca: 2 minuter men det går inte...! Så tillslut gick jag ut med han o han fick inte köra.. Man såg hur besviken han blev och förvånad :P 
 
 
 
Avslutar detta inlägg med att säga tack till Ullis för att jag fick köra med Falcon idag! Och grattis en gång till ;)
 
 
Ulrika Wallin

Kul o se dig o Falcon gick ju jätte bra får träna mer så ska du se att det blir kanon:)

2012-07-07 @ 09:09:12

Kommentera här: