Alla lopp är körda

Datum:

Har kört alla lopp nu :) Först körde jag Hopp1 med Falcon. Han var jätte stressad! Vi körde flygande start men han tog bara första hindret sen stack han och körde sin egen bana, haha! Men sen flöt det på ganska bra! Bakombytet i till platten tog han inte, men det har han aldrig tränat på. Sen krångla slalomet och men det hoppade vi över men annars gick det jätte bra! Sen var det Sagas tur att köra samma bana! Det kändes som en ganska bra bana för Saga och det var inga kluriga svängar eller något så jag lät henne tagga upp så mycket som hon ville. Det gick bra, vi blev felfria och kom 5:a! Tyvärr var det bara 4 pinnar så vi blev utan, men det skiljde bara en sekund! Men vi fick pris och rosett :) Agility2 med Saga gick också bra! Hon fick 5 fel o mindre än 1 sekund tidsfel. Hon fick 5:an då hon hoppade av gungan, men det tyckte jag inte riktigt var Sagas fel då deras gunga är väääldigt trög. Förra gången vi tävlade här så hoppa hon också av den o gjorde en kullerbytta och efter det blev hon rädd för gungan, men det tränade vi bort. Gagnef floda får ett ganska stort minus av mig pågrund av gungan och att de sålde fika som har gått ut i datum. Jag är jääätte nöjd med dagen! :D

Kommentera här: