Sälen

Datum:

Ligger fortfarande kvar i sängen. Har varit ute en snabbis med hundarna. Brasan knastrar och jag hör ljudet av hundarna som glupskt vräker i sig deras frukost. Ute är det massor av snö.
Vi har det rätt så mysigt här ;)

Godmorgon glömde jag säga ;) Idag ska vi mest gå promenader, kanske träna lite lydnad ;) jag vill åka in till byn till djuraffären också!
Förresten så började jag lära Saga att hon ska ha 2 tassar på targeten igår, ifall vi ska köra 2 av 2 på. Dock har jag inte bestämt mig om jag ska köra det eller running... Vi får se... :P

Just det, snart är 2012 slut! Det kommer upp 2 inlägg som handlar om det senare. Ett inlägg med vad vi har gjort och vad som har förbättras under 2012. Och ett inlägg med mål för 2013.

SaraH

Du är typ bara 6 mil ifrån mig just nu :D

2012-12-31 @ 13:05:40
URL: http://hundtokig.devote.se

Kommentera här: