Julklappstips -7

Datum:

Förlåt för att julklappstipset kommer lite sent idag... Men jag har varit i skolan och när jag har varit hemma så har jag bara gjort läxor o varit ute med hundarna. Men bättre sent än aldrig ;D
Dagens julklappstips är iallafall "kycklingben"! Asså det är inte ben från en kyckling utan det är ett vanligt tuggben inlindat i kyckling. Det är även kyckling inuti det! Jättebra för hundar som inte tuggar så mycket på vanliga ben för att de inte smakar så mycket...

Saga gillar inte vanliga ben men jag vill att hon ska tugga på det, för att då kanske hon inte får lika mycket tandsten. Så hon brukar få sånna här ibland o hon tycker att de är smaskens!!!

Det finns i olika storlekar och man kan köpa de på t.ex. Ica :) märket är iallafall dogman.

Anonym

Såna köpte jag till Nisse igår.

2012-12-08 @ 14:32:53
URL: http://alltomnisse.blogg.se

Kommentera här: