Vet inte vad det ska vara för rubrik..

Datum:
Hej!
Idag har mormor o morfar tagit hand om hundarna för att vi har varit i Örebro :) Så när vi kom hem så körde jag lite slalom med de eftersom de inte har fått gjort något kul. Det gick superbra med båda :D Ville gick fel i slalomet några gånger men annars gick det bra :) Saga tog fel ingång någon gång men annars var hon duuuktig!! Hon kunde tillomed köra hela slalomet själv! Alltså att jag stog på slutet av slalomet :P Jag är så dålig på att förklara så jag rita en bild på paint så kanske ni förstår..
Så jag står bara där jag ritade och säger "kör" åt Saga så hoppar hon och kör slalom :D Hon har blivit mycket säkrare på slalom och ingången :)
 
Imorgon blir det premiär i hopp klass 2! Spännade! Taktiken är väl att vara mer bestämd (eller vad man ska säga) i svängarna och att vara tyyyydliiiig!!!
Kör även i agility 2 med Saga och hopp 1 med Falcon :) Om jag ska ha ett mål med Falcon så är det att det inte ska stå DISK på resultatlistan ;D Får se om vi lyckas med det hehe ;)
Kan inte förstå att Saga är i tvåan i båda klasserna, coolt!
Imorgon gör vi så gott vi kan och kör så det ryker!
 
 
 
 
Håller BTW på med en ny design till bloggen, men det lär ta ett tag innan den blir klar ;P
 

Kommentera här: