Snygga disk hehe ;)

Datum:
Förlåt för jag inte bloggade igår efter tävlingen, men vi kom inte hem förns klockan 21.00 och då var inte datorn hemma för den låg i bilen, och pappa hade bilen :P Men får berätta nu om hur det gick igår stället! ;)
Började med Falcons lopp, o vad jag är nöjd med det loppet!!! Men han missa i slalomet så vi fick ta om men då tog han det. Men sen så gick han förbi ett hinder men då körde vi vidare, för annars om vi hade tagit om skulle det säkert ha blivit massor av snurrar och sånt... ;) Men jag är jätte nöjd med det loppet och det var synd att han gick förbi hindret...
Sen var det Sagas tur... Hon var jätteduktig, något slö kanske men jätte duktig annars! Vi var felfria men så missade hon ett hinder för jag var tvungen att skynda mig att göra ett byte, så jag hann inte stå kvar och visa... Men eftersom det gick så bra ville jag inte krångla med henne o ta tillbaka utan vi körde vidare ;)
Andra loppet med Saga så var hon väldigt slö. Det gick jätte saaaakta men vi blev felfria fast med massa tidsfel. Vi kom 5:a och fick en rosett och en jätterolig hammare! Visst var den rolig Åsa!? Hehe ;)
Film på de här loppen kommer men filmerna är på mammas mobil och den har hon med sig till jobbet så de kommer väl ikväll kanske ;)
 

Kommentera här: