15 saker du (kanske) inte vet om oss ;)

Datum:
Nea

♥Jag HATAR spindlar. Uäääh.
♥Jag är född i vårat badrum :P
♥Jag fyller 13 år om 18 dagar.
♥Jag vill att Hugo och Saga ska para sig o få små valpar! HIhi ;)
♥Jag heter egentligen Linnea med ända sen jag föddes har jag kallats Nea :P
 
Saga

♥Hon har inga syskon.
♥Hennes öron står inte ner som de ska, så hon får ha kludd i de :P
♥Hennes pappa heter Maribell´s One In A Million "Mille".
♥Hon gillar att bli kliad på hakan eller under huvudet eller vad man säger.
♥Hon HATAR att bli borstad.
 
Ville

♥Han vill gärna sova på kudden.
♥Han är jätterädd för sånahär "kompostgrindar".
♥Han har något fel i örat... Alltså inte med hörseln eller något sånt.
♥Han gillar att bli kliad vid bakom örat, eller vid örat ungefär ;)
♥Han kommer från kennel Ottercap
 

Kommentera här: