Svar på kommentar

Datum:
Fick en kommentar förut så jag tänkte svara på den :)
AndreaHej! Så fin blogg du har! Själv tävlar jag agility med min cavalier som fyller 3 år nu i maj. Är du alltså född 1999? Om man får fråga :P Varifrån har du föresten fått tag på hemma hindren du visade video om i ett annat inlägg? Har nämligen letat efter sådana :P
Ha det så bra :)

Hejsan! Åhh tack du med! Vilken klass tävlar ni i om jag får fråga..? :)  Japp, 1999 är jag född ;) Däcket, hopphindrerna och slalomet är köpta på rusta och de 2 blåa tunnlarna (det är två som jag har knutit ihop så smart som jag e hihi) är köpta ikea och den röda tunneln har jag vunnit på en tävling :P
Andrea

Måste ta och köpa mig ett par hemmahinder då :) Vi tävlar i klass 1 medium ännu men var sjukt nära från pinne men 1 sekunds tidsfel gjorde så att det inte blev en pinne :P Är också född 1999, kul att någon annan i ens ålder håller på med agility :) Har du msn skulle vara kul att diskutera agility med en i samma ålder ;)

2012-04-17 @ 14:55:32
URL: http://cavspamille,wordpress.com

Kommentera här: