Resultat och videos från tävlingen!

Datum:
Hej!
Precis kommit hem från tävlingen med min lilla tjej :) Första loppet var ett agilitylopp, det var en klurig bana.. Under alla balanshinder var det en tunnel :P Men hon tog tunnlarna rätt iallafall.. Farten kanske inte var det bästa men shit in same, vi hade ju kul ;) Slalomet.. Orkar ärligt talat inte ens tänka på det nu, som vi har försökt att få det snabbt o smidigt, och det går bra hemma.. Men på tävlingar?? Är det jag som gör anorlunda eller..? Äsch skit i det just nu.. 10 fel fick vi, en femma på kontaktfältet på balansen och sen fick vi en vägring på sista hindret.. Det var mitt fel, jag slappnade av fast jag vet att man inte ska göra det.. Jaja gjort är gjort ;) Men vi kom iallafall 7:a :) Här är videon!
Andra loppet var ett hopplopp.. Då var vi taggade! Uppstod lite problematik i mitt huvud när jag gick banvandring och det var slalom från fel håll.. Vi har inte tränat mycket på det alls eftersom vi bara ville att slalomet skulle fungera över huvudtaget och då ville vi inte krångla till det med fel håll.. Men nu testade vi det, det gick ju bra, men saaakta.. :P Vi fick tidsfel så det måste ha varit i slalomet det tog tid :P Men annars blev vi felfria förutom tidsfelen då :P Vi kom 8:a och här är videon!!
Väldigt nöjd med andra loppet faktiskt, förutom slalomet då :P
Nu ska vi vila lite sen åker vi ut till Blexberg och kollar på när Ullis och Åsa vallar! :)
//Nea
Andrea

Det gick ju bra! :) Kommer du alltså inte ladda upp videon om hinder sug? Är nämligen intresserad av att se den ;)

Angående slalomet kan du testa att börja med 4 pinnarslalom och först leka sedan skicka in i slalom och verkligen satsa hårt och tagga henne. Kasta leksaken efter slaomet och sedan kommer farten byggas upp sakta men säkert. Milles slalom blir också lite långsammare vid tävling, han är väl nervös ;)

2012-04-28 @ 15:55:31
URL: http://cavspamille.wordpress.com

Kommentera här: