Min och hundarnas planering för dagen

Datum:
Här är min och Sagas planering för dagen..:
#Först gå en promenad för att värma upp de
#Sen köra lite agility och med Saga ska jag träna på hindersug och snäva svängar. Med Ville ska jag bara köra en liten bana tror jag (man kan ju inte riktigt göra någon "riktig" bana eftersom jag ska köra hemma)
# Skriva ett brev till våran hundbrevvän hihi ;)
# Ha lite fredagsmys ;)
Ska kolla när jag går med hundarna om Saga har ont i tassen, då kommer jag naturligtvis inte köra med henne, men jag tror inte hon kommer ha det. Hon tyckte nog det bara gjorde ont igår för då gick vi på stenar hela vägen (grusväg kanske man kallar det haha).. Så det ska nog gå bra ;)
Tänkte kanske lägga ut en video sen där jag visar hur jag tränar hindersug mm ;)
Ville var jätte långhårig på bilden haha :P
//Nea

Kommentera här: